Všeobecné podmínky
Článek I. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto Všeobecné podmínky stanoví podmínky pro
poskytování telekomunikačních služeb a postupy uzavírání smluv o poskytování
těchto služeb společností TELCEL, spol. s r.o. Tyto Všeobecné podmínky tvoří
nedílnou součást každé smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb
uzavřené společností TELCEL, spol. s r.o. jako Dodavatelem těchto služeb a
jakoukoliv jinou osobou jako Zákazníkem, využívajícím těchto služeb.
Článek II. Základní pojmy
2.1 V těchto Všeobecných podmínkách mají následující slova a
výrazy význam u nich uvedený: "Ceníkem" se rozumí seznam cen
telekomunikačních služeb poskytovaných Dodavatelem. "Cenou" se rozumí cena
za poskytované telekomunikační služby. "Kontaktní osobou" se rozumí osoba,
která zajišťuje přenos informací mezi oběma Smluvními stranami týkajících se
plnění smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb a která je oprávněna
závazně jednat ve věcech poskytování telekomunikačních služeb podle takové
smlouvy. Kdo je takovou Kontaktní osobou jednající za smluvní strany je určeno
v konkrétní smlouvě o poskytování dané telekomunikační služby."Obecnou
specifikací služby" se rozumí písemný dokument obsahující specifické technické a
další podmínky pro poskytování konkrétního druhu telekomunikační služby.
Obecná specifikace služby tvoří nedílnou součást každé smlouvy o poskytování
určité telekomunikační služby. " Oprávněným zástupcem" se rozumí osoba
oprávněná činit jménem smluvní strany právní úkony. "Dodavatelem" se rozumí
společnost TELCEL, spol. s r.o., se sídlem Praha 1, Dlážděná 1586/4, PSČ: 110 00,
identifikační číslo 64582736, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským
soudem v Praze, oddíl C., vložka 41073, která zajišťuje poskytování
telekomunikačních služeb třetím osobám - Zákazníkům. " Reklamací" se rozumí
uplatnění nároků z odpovědnosti za vady poskytnuté Služby u Dodavatele.
"Službou" se rozumí telekomunikační služba poskytovaná Dodavatelem na
základě Smlouvy. "Smlouvou" se rozumí smlouva o poskytování služby
INTERNET CENTRUM TELCEL. " Všeobecnými podmínkami" se rozumí tento
dokument stanovující všeobecné podmínky pro poskytování telekomunikačních
služeb společnosti TELCEL, spol. s r.o. "Zúčtovacím obdobím" se rozumí základní
období, za které se provádí vyúčtování ceny za poskytnuté Služby.
Článek III. Druhy poskytovaných telekomunikačních
služeb
3.1. Dodavatel poskytuje následující telekomunikační
služby :
a) připojení k síti Internet komutovaným způsobem (dial-up);
b) připojení k síti Internet pevným způsobem (leased line);
c) služba VPN (virtual private networking);
d) tvorba a vystavení webových stránek na síti Internet;
e) umístění zákaznického serveru připojeného do sítě Internet ve vlastní
lokalitě, pronájem webového prostoru, pronájem části serveru (hosting),
připojení serveru klienta (housing), pronájem serveru, přidělování domén;
f) doplňkové služby (konzultace, instalace zařízení atd.)
3.2 Dodavatel poskytuje telekomunikační služby na celém
území České republiky.
Článek IV. Smlouva na poskytování služby INTERNET
CENTRUM TELCEL
4.1. Telekomunikační služby jsou poskytovány na základě
Smlouvy, jejímž předmětem je závazek Dodavatele poskytnout Zákazníkovi
služby, vykonat práce, dodat věci či poskytnout práva a to za účelem zřízení
určité Služby pro Zákazníka a tomu odpovídající závazek Zákazníka zaplatit
Dodavateli cenu za takto poskytnutou Službu ve výši platné v době poskytnutí
této Služby dle platného Ceníku.
Článek V. Práva a povinnosti Dodavatele
5.1. Dodavatel je povinen:
a) za sjednanou cenu poskytovat Službu v souladu se
Smlouvou, těmito Všeobecnými podmínkami a Obecnou specifikací služby
každému, kdo o ni požádá a projeví souhlas se Všeobecnými podmínkami,
nebude-li to v rozporu s oprávněnými zájmy Dodavatele;
b) na základě písemné žádosti Zákazníka provést změnu Služby, pokud tato
změna bude možná a bude v souladu s těmito Všeobecnými podmínkami a
Obecnou specifikací služby;
c) instalovat, provozovat a udržovat službu ve stavu odpovídajícím příslušným
technickým a provozním standardům a podmínkám stanoveným obecně
závaznými právními předpisy;
d) provádět odstraňování poruch takovým způsobem, aby s přihlédnutím ke
konkrétním okolnostem byly tyto poruchy odstraněny vždy co nejdříve;
e) oznámit Zákazníkovi vhodným způsobem (telefonicky, elektronickou poštou,
dopisem apod.) v dostatečném předstihu, že dojde k omezení, přerušení, změně
nebo nepravidelnosti v poskytování Služby, pokud taková omezení, přerušení,
změny či nepravidelnosti bylo možno předvídat;
f) zachovávat mlčenlivost o veškerých skutečnostech týkajících se činnosti
Zákazníka, jeho obchodních partnerů, dodavatelů, zaměstnanců a know-how, o
kterých se při poskytování Služby dozví;
g) dodavatel nebude odpovědný za neoprávněný vzdálený přístup, pozměnění,
krádež či zničení zákazníkových datových souborů, programů či informací
následkem vyšší moci, podvodných prostředků nebo zařízení či jakéhokoliv
jiného způsobu;
h) dodavatel nebude odpovědný za nároky či škody, vzniklé zákazníkovou
nedbalostí nebo neplněním zákazníkových povinností. Dodavatel nebude
odpovědný za škody, vzniklé vinou či nedbalostí zákazníka třetím osobám.
5.2. Dodavatel je povinen poskytovat Služby nepřetržitě. V
případě předem ohlášeného přerušení poskytování služeb je zákazník oprávněn
požadovat slevu ve výši poměrné části měsíčních poplatků za druhý a další den
výpadku.
Článek VI. Povinnosti Zákazníka
6.1. Zákazník je povinen:
a) řádně a včas platit Dodavateli cenu za poskytnuté Služby a
to ve výši platné v době poskytnutí Služby dle platného Ceníku;
b) zajistit, aby telekomunikační zařízení, která připojuje k zařízením Dodavatele,
splňovala podmínky stanovené obecně závaznými právními předpisy. Zákazník
odpovídá za škody, které vzniknou Dodavateli nebo třetím osobám v důsledku
činnosti zařízení, která Zákazník připojil k zařízením Dodavatele;
c) umožnit Dodavateli přístup k jeho zařízením, která se nacházejí v prostorách
Zákazníka;
d) neprodleně oznámit Kontaktní osobě Dodavatele veškeré poruchy a vady,
které se vyskytly při poskytování Služby. Oznámení vady nebo poruchy provede
Zákazník telefonicky nebo faxem na níže uvedená čísla a v hlášení poruchy musí
být uvedeno: jméno zákazníka, lokalita připojení, kontaktní jméno pověřené
osoby a telefonní číslo, popis poruchy. V případě poruchy nahlášené telefonicky
je nutné výše uvedené náležitosti potvrdit faxem do 1 hodiny od nahlášení
telefonem na číslo +420 2 2423 5514. Hlášení zaslané faxem je nutno potvrdit
telefonicky. Další čísla pro hlášení poruch: +420 602 309 700, +420 602 222
666. ;
e) zdržet se veškerých jednání, která porušují etická pravidla chování na síti
Internet, zejména nespecifické šíření nevyžádané elektronické pošty (spam) či
neoprávněné vstupování do cizích sítí (tzv. hacking);
f) zachovávat mlčenlivost o veškerých skutečnostech týkajících se činnosti
Dodavatele, jeho obchodních partnerů, dodavatelů, zaměstnanců a know-how, o
kterých se při poskytování Služby dozví.
Článek VII. Cena poskytovaných Služeb a její
vyúčtování
7.1. Cena poskytovaných Služeb je stanovena podle Ceníku,
který je k nahlédnutí ve všech provozovnách Dodavatele a u jeho obchodních
zástupců a je také k dispozici na internetové adrese: http://www.tnet.cz. Zákazník je
povinen platit takovou cenu Služby, která je podle Ceníku platná ke dni jejího
poskytnutí. Dodavatel je oprávněn Ceník jednostranně měnit, je však povinen
takovou změnu uveřejnit 60 (šedesát) dní předem ve svých provozovnách a u
svých obchodních zástupců a také na svojí internetové adrese: http://www.tnet.cz.
7.2. V případě, že je cena za Služby sjednána přímo ve
Smlouvě, ustanovení o jejím určení podle Ceníku se nepoužijí.
7.3. Zúčtovací období je jeden kalendářní měsíc, není-li v
Obecné specifikaci služby nebo ve Smlouvě stanoveno jinak. Vyúčtování ceny za
poskytnuté Služby se provede tak, že Dodavatel zašle Zákazníkovi fakturu, která
bude mít náležitosti daňového dokladu ve smyslu příslušných zákonných
ustanovení a bude mimo jiné obsahovat cenu za poskytnuté Služby. Cenu za
poskytnuté Služby vyúčtované fakturou je Zákazník povinen zaplatit v den
uvedený na faktuře jako den splatnosti (obvykle čtrnáctý den po vystavení
faktury), nestanoví-li Smlouva nebo Obecná specifikace služby jinak.
7.4. Ceny za Služby jednorázové povahy (např. instalační a
zřizovací poplatky a ceny za jednorázové úkony) budou Dodavatelem zahrnuty
do nejbližšího Zúčtovacího období následujícího poté, co bude taková
jednorázová Služba Zákazníkovi poskytnuta.
7.5. Ceny za Služby opakující se či trvalejší povahy budou
vyúčtovány zpětně k poslednímu dni Zúčtovacího období, pokud Smlouva nebo
Obecná specifikace služby nestanoví jinak.
7.6. V případě, že Dodavatel bude nabízet Služby, které budou
placeny předem (tzv. předplacené služby), bude cena za tyto Služby zaplacena
Zákazníkem ještě před tím, než bude poskytnutí Služby realizováno.
7.7. V případě, že Služba opakující se či trvalejší povahy
nebude poskytována po celé Zúčtovací období, provede se vyúčtování ceny
zpětně k poslednímu dni Zúčtovacího období, ve kterém byla Služba poskytována
s tím, že za každý započatý kalendářní den poskytování Služby v daném
Zúčtovacím období náleží Dodavateli 1/30 měsíční ceny. V případě, že dojde ke
změně ceny za poskytování Služeb v průběhu Zúčtovacího období, je Dodavatel
oprávněn požadovat změněnou cenu ode dne následujícího po dni, ve kterém
změna ceny nabyla účinnosti.
7.8. Dodavatel je oprávněn v rámci jednoho vyúčtování
vyúčtovat i cenu za více poskytnutých Služeb a případně i cenu služeb
poskytovaných třetí osobou, pokud je Dodavatel na základě dohody s touto třetí
osobou oprávněn po Zákazníkovi cenu za tuto jinou službu požadovat.
7.9. Zákazník je oprávněn započítat si proti pohledávkám
Dodavatele pouze ty svoje vzájemné pohledávky vůči Dodavateli, které jsou již
vykonatelné.
7.10. V případě, že Zákazník nezaplatí cenu za poskytnuté
Služby ve lhůtě splatnosti, dostává se do prodlení. Dodavatel má právo
požadovat po Zákazníkovi smluvní úrok z prodlení ve výši 0,1% z dlužné částky
za každý započatý kalendářní den prodlení s placením ceny za poskytnuté Služby
až do zaplacení. Zákazníkem nese veškeré náklady, které Dodavateli vzniknou v
souvislosti s vymáháním jeho pohledávek za Zákazníkem.
7.11. Zákazník je oprávněn písemně požádat o vrácení části
řádně a včas zaplacených úhrad ceny za Služby za období, ve kterém Služba
nebyla poskytována vůbec nebo byla poskytována v menším rozsahu, než je
uvedeno ve Smlouvě. Lhůty a způsob vyúčtování přeplatků jsou specifikovány
níže. Neposkytne-li Zákazník součinnost při odstranění závad majících za
následek úplné nebo částečné neposkytnutí Služeb, není oprávněn požadovat
vrácení poměrné části zaplacené ceny.
Článek VIII. Omezení, pozastavení a ukončení
poskytování Služeb
8.1. Dodavatel má právo pozastavit nebo omezit poskytování
Služeb v následujících případech:
a) je-li jeho možnost poskytovat sjednané Služby omezena
objektivně neodvratitelnou událostí, kterou nemohl předvídat nebo jí zabránit;
b) za podmínek uvedených v odstavci 9.2., je-li Zákazník v prodlení s úhradou
ceny za poskytnuté Služby; nebo
c) na nezbytně nutnou dobu, porušuje-li Zákazník svoje povinnosti podle této
Smlouvy
8.2. V případě, že Zákazník nezaplatí včas a řádně
vyúčtovanou cenu za poskytnutou Službu nebo neplní další smluvní podmínky,
zašle Dodavatel Zákazníkovi písemné upozornění s uvedením termínu
náhradního plnění. Pokud Zákazník v uvedeném termínu nezjedná nápravu,
Dodavatel má právo zamezit aktivní přístup ke Službě. Při opakovaném neplnění
smluvních podmínek má Dodavatel právo poskytování Služby ukončit. Zákazník
je v takovém případě povinen uhradit Dodavateli veškeré náklady spojené se
zasíláním písemného upozornění.
8.3 Pro účely těchto Všeobecných podmínek se písemné
upozornění považuje za doručené dnem jeho faktického doručení, nejpozději
však 3. pracovním dnem následujícím po dni, kdy bylo písemné upozornění
předáno k doručení na adresu sídla resp. místa podnikání či bydliště druhé
Smluvní strany uvedenou v záhlaví Smlouvy. Pro určení data, kdy bylo písemné
upozornění předáno k doručení, je rozhodující datum uvedené na příslušném
dokladu potvrzujícím převzetí zásilky k doručení.
Článek IX. Podstatné porušení Smlouvy
9.1. Za podstatné porušení Smlouvy Dodavatelem se
považuje, pokud Dodavatel není schopen zřídit požadovanou Službu nebo
provést změnu v určité Službě ani v přiměřené době poté, co uplynula lhůta
stanovená ve Smlouvě nebo v příslušném dodatku Smlouvy. Dále se za
podstatné porušení Smlouvy považuje, pokud vinou Dodavatele došlo k
opakovanému poškození, ztrátě nebo zničení zařízení Zákazníka, které
Dodavatel od Zákazníka převzal. Omezení nebo zastavení poskytování Služby
Dodavatelem podle článku IX. odstavců 9.1. a 9.2. stejně jako podle článku V.
odstavce 5.2. těchto Všeobecných podmínek není považováno za podstatné
porušení Smlouvy.
9.2. Za podstatné porušení Smlouvy ze strany Zákazníka se
považuje:
a) prodlení Zákazníka s placením Ceny za poskytnuté Služby
po dobu delší než 30 (třicet) dnů;
b) poskytnutí nesprávných nebo neúplných údajů v souvislosti se zřízením
Služby;
c) opakované a i po upozornění pokračující používání poskytované Služby nebo
zařízení Dodavatele v rozporu se Smlouvou nebo platnými právními předpisy;
d) odepření přístupu Dodavateli k technickým zařízením a systémům Zákazníka v
souvislosti s lokalizací a odstraněním poruchy;
e) neodpojení zařízení Zákazníka od veřejné sítě nebo sítě Dodavatele, pokud
takové zařízení působí poruchy, rušení či jiné závady na takové síti, ačkoliv byl
Zákazník k tomuto odpojení Dodavatelem vyzván;
f) opakované poškození, ztráta nebo zničení zařízení Dodavatele, a to i když k
nim nedošlo úmyslně;
g) provozování aktivit, které jsou v rozporu s etickými pravidly sítě Internet.
Článek X. Odpovědnost za škodu
10.1. Podle ustanovení § 82 odst. 10 zákona č. 151/2000 Sb.,
o telekomunikacích a o změně dalších zákonů, není Dodavatel povinen uhrazovat
Zákazníkům náhradu škody v důsledku neposkytnutí Služby nebo vadného
poskytnutí Služby.
Článek XI. Vznik a zánik Smlouvy
11.1. Smlouva je uzavírána v písemné podobě na dobu
neurčitou a je platná od okamžiku, kdy je podepsána Oprávněnými zástupci obou
smluvních stran.
11.2. Smlouvu lze měnit pouze písemně. Převod práv a
povinností Zákazníka ze Smlouvy na třetí osobu je možný pouze s předchozím
písemným souhlasem Dodavatele.
11.3. Smlouva zaniká:
a) písemnou dohodou Smluvních stran;
b) uplynutím sjednané výpovědní doby, pokud byla Smlouva uzavřena na dobu
neurčitou. V případě, že ve Smlouvě není výpovědní doba sjednána, je
výpovědní doba jednoměsíční a začíná běžet od prvního dne kalendářního měsíce
následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém byla výpověď doručena druhé
Smluvní straně;
c) uplynutím jednoměsíční výpovědní doby při výpovědi dané Zákazníkem z
důvodu změny těchto Všeobecných podmínek nebo Obecné specifikace služby
jednostranným úkonem Dodavatele nebo z důvodu zvýšení ceny poskytované
Služby jednostranným úkonem Dodavatele. Výpověď musí být učiněna písemně
a musí být dána tak, aby jednoměsíční výpovědní doba uběhla ještě před tím,
než má změna Všeobecných podmínek, Obecné specifikace služby nebo ceny za
Služby nabýt účinnosti; nebo
d) odstoupením z důvodu podstatného porušení Smlouvy druhou Smluvní
stranou. Účinky odstoupení od Smlouvy z důvodu podstatného porušení Smlouvy
nastávají okamžikem, kdy je písemné prohlášení oprávněné Smluvní strany o
odstoupení od Smlouvy doručeno Smluvní straně, která Smlouvu podstatným
způsobem porušila; nebo
e) uplynutím doby, na kterou byla Smlouva uzavřena, pokud byla Smlouva
uzavřena na dobu určitou.
11.4. Výpovědní doba podle odstavce 12.3. písm. c) začíná
běžet prvního dne měsíce bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla
písemná výpověď Zákazníka doručena Dodavateli.
11.5. Po ukončení Smlouvy je Zákazník povinen bez
zbytečného odkladu vrátit Dodavateli veškerá poskytnutá technická zařízení a
jiné věci a přestat užívat práva, která od Dodavatele obdržel za účelem řádného
poskytování Služby podle Smlouvy. V případě, že se Zákazník dostane do
prodlení s vrácením výše uvedených technických zařízení či jiných věcí po dobu
delší než sedm (7) dnů, je povinen zaplatit Dodavateli smluvní pokutu ve výši 1,5
násobku ceny, za kterou Dodavatel tato technická zařízení či jiné věci pořídil.
11.6. Veškeré pohledávky a závazky peněžité povahy
vyplývající ze Smlouvy budou mezi Smluvními stranami vyrovnány nejpozději do
třiceti (30) kalendářních dnů po ukončení Smlouvy.
11.7 Pro účely těchto Všeobecných podmínek se písemná
výpověď či písemné prohlášení o odstoupení od Smlouvy považují za doručené
dnem jejich faktického, nejpozději však 3. pracovním dnem následujícím po dni,
kdy byla písemná výpověď či písemné prohlášení o odstoupení od Smlouvy
předáno k doručení na adresu sídla resp. Místa podnikání či bydliště druhé
Smluvní strany uvedenou v záhlaví Smlouvy. Pro určení data, kdy byla písemná
výpověď či písemné prohlášení o odstoupení od Smlouvy předáno k doručení, je
rozhodující datum uvedené na příslušném dokladu potvrzujícím převzetí zásilky k
doručení.
Článek XII. Uplatnění práv z odpovědnosti za vady
poskytnuté Služby
12.1. V případě, že se Zákazník domnívá, že poskytovaná
Služba svým rozsahem, kvalitou nebo cenou neodpovídá smluveným podmínkám
a tudíž vykazuje vady, může příslušná práva z odpovědnosti za tyto vady uplatnit
u Dodavatele za podmínek uvedených níže.
12.2. Dodavatel odpovídá za rozsah, cenu a kvalitu jen těch Služeb, které poskytuje v souladu s příslušnou Smlouvou, a to v případě, že
a) smluvně dohodnutá Služba nebyla poskytnuta v kvalitě
podle Smlouvy nebo příslušných předpisů nebo že za Službu nebyla účtována
cena v souladu s platným Ceníkem nebo Smlouvou, nebo
b) poskytované Služby nemají sjednané, předepsané nebo schválené vlastnosti.
12.3. Reklamace může být uplatněna v případě, že je
namítáno špatné vyúčtování ceny za poskytnou Službu nebo nedostatky ve
způsobu poskytování Služby.
12.4. Reklamace se uplatňuje písemně u reklamačního
pracoviště Dodavatele, a to na kontaktní adrese uvedené na vyúčtování ceny
Služeb Dodavatele. Reklamaci lze uplatnit i faxem, a to nepřetržitě po dobu 24
hodin denně.
12.5. Spočívá-li vada Služby v nesprávně vyúčtované ceně za
poskytnutou Službu, má Zákazník právo reklamovat vyúčtování ceny za Službu
do jednoho (1) měsíce od doručení tohoto vyúčtování, jinak toto právo zanikne.
12.6. Reklamace týkající se jiných závad než vyúčtované ceny
musí být podány bez zbytečného odkladu po jejich zjištění (zpravidla do 15
(patnácti) dnů).
12.7. Uplatnění Reklamace proti výši účtovaných cen za
Služby nemá odkladný účinek a Zákazník je povinen zaplatit účtovanou cenu v
plné výši do data splatnosti.
12.8. Reklamace se vyřizují ve lhůtách odpovídajících složitosti
a technické či administrativní náročnosti uplatněné Reklamace, a to následujícím
způsobem:
a) jednoduché případy Reklamací nevyžadující technické
šetření se vyřizují zpravidla do 15 (patnácti) kalendářních dnů od doručení
Reklamace;
b) Reklamace vyžadující technické šetření a Reklamace týkající se ceny se
vyřizují nejpozději do 30 (třiceti) kalendářních dnů od doručení Reklamace;
12.9. Zákazník má právo na vrácení přeplatku nebo na
vrácení zaplacených cen Služeb na základě kladně vyřízené Reklamace a
Dodavatel má povinnost tyto zaplacené částky vrátit:
a) formou dobropisu v následujícím vyúčtování po kladném
vyřízení Reklamace;
b) ve lhůtě do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne kladného vyřízení Reklamace
Zákazníka, pokud s Zákazníkem nebylo dohodnuto jinak; nebo
c) pokud nebyla úhrada ceny Služeb provedena, zrušením původního vyúčtování
a vydáním vyúčtování opraveného na základě Reklamace.
12.10. Právo na vrácení přeplatku vzniklého na základě
kladně vyřízené Reklamace, který nebylo možno vrátit pro překážky na straně
Zákazníka, se promlčuje ve lhůtách stanovených obecně závaznými právními
předpisy (zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákon č.
513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění).
12.11. V případě, že Zákazník nesouhlasí s výsledkem
reklamačního řízení Dodavatele, má právo obrátit se v případě Reklamace ceny
za poskytnutou Službu ve lhůtě třiceti (30) dnů od doručení vyřízení Reklamace
na Český telekomunikační úřad.
Článek XIII. Společná ustanovení
13.1. Dodavatel je oprávněn s údaji a informacemi o Zákazník
i nakládat pouze v souladu s platným právním řádem ČR. Dodavatel nesmí
zpřístupnit tyto informace třetím osobám, s výjimkou případů stanovených nebo
požadovaných zákonem nebo na základě souhlasu Zákazníka. Není-li stanoveno
ve Smlouvě jinak, Zákazník souhlasí s uvedením své obchodní firmy, jména
nebo názvu v marketingových materiálech Dodavatele.
13.2. Dodavatel má právo jednostranným úkonem měnit tyto
Všeobecné podmínky, je však povinen oznámit to nejméně tři (3) měsíce
předem. Oznámení o změně Všeobecných podmínek se děje uveřejněním na
jeho internetové adrese:
http://www.tnet.cz.
Článek XIV. Závěrečná ustanovení
14.1. Smluvní vztah mezi Zákazníkem a Dodavatelem se řídí
právním řádem České republiky.
14.2. Pokud jsou Smlouva, Všeobecné podmínky nebo Obecná
specifikace služby vyhotoveny i v cizím jazyce, je vždy rozhodující české znění,
nedohodnou-li se Smluvní strany jinak.
14.3. V případě, že vznikne rozpor mezi ustanoveními
Smlouvy, Obecné specifikace služby a Všeobecnými podmínkami, mají přednost
ustanovení Smlouvy před ustanoveními Obecné specifikace služby a
Všeobecných podmínek a pokud vznikne rozpor mezi ustanoveními Obecné
specifikace služby a Všeobecných podmínek, mají přednost ustanovení Obecné
specifikace služby před ustanoveními Všeobecných podmínek.
14.4. V případě, že jedno nebo více ustanovení těchto
Všeobecných podmínek bude považováno za nezákonné, neplatné nebo
nevynutitelné, taková nezákonnost, neplatnost nebo nevynutitelnost se nebude
dotýkat ostatních ustanovení těchto Všeobecných podmínek, která budou
vykládána tak, jako kdyby tato nezákonná, neplatná anebo nevynutitelná
ustanovení neexistovala. Dodavatel a Zákazník souhlasí s tím, že veškerá
nezákonná, neplatná nebo nevynutitelná ustanovení budou nahrazena
ustanoveními zákonnými, platnými a vynutitelnými, která se nejvíce blíží smyslu
a účelu těchto Všeobecných podmínek.
14.5. Tyto Všeobecné podmínky nabývají platnosti a účinnosti
dne dne 1. ledna 2002. Na smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb
uzavřené před tímto datem se však tyto Všeobecné podmínky vztahují až od 1.
dubna 2002.
|